گنج یاب

Wiki Article

دستگاه‌های فلزیاب چندفرکانسه از دستگاه‌های ترکیبی هستند که از چندین فرکانس مغناطیسی مختلف برای تولید میدان‌های مغناطیسی استفاده می‌کنند.

در حال حاضر با استفاده از این برنامه، به راحتی می توانید گنجیابی با موبایل و هر نوع فلزی را شناسایی و پیدا کنید و بدون هدر دادن زمان برای برنامه های دیگر، از آن استفاده کنید.

برای استفاده از این دستگاه دستورالعمل ساده ای در این برنامه وجود دارد.

بعد از خرید دستگاه، اگر به هنگام استفاده با هر سوال و یا مشکلی برخورد کردید می‌توانید از راهنمایی‌های لازم و خدمات پس از فروش ما استفاده کنید.

قیمت فلزیاب طلایاب گنج یاب، بسته به نوع و کیفیت محصول، متغیر است.

این نوع از دستگاه‌های فلزیاب می‌توانند به سادگی بین فلزات مختلف تفاوت قائل شوند و به کاربر اطلاع دهند که فلز تشخیص داده شده چه فلزی است.

برای انتخاب یک دستگاه طلایاب کوچک مناسب، باید به عوامل مختلفی مانند بودجه، نیازها و انتظارات خود توجه کنید.

نوع فلزی که باید شناسایی شود با هدایت حسگر هوشمند به سمت نمونه‌ای از فلز مورد جستجو، به عنوان مثال، یک سکه نقره یا یک قطعه طلا، در محیط اطراف تعیین می‌شود.

جایی که قیمت دستگاه به روش جستجو و هزینه ساخت این فناوری مربوط می شود،

جهت مشاهده جزئیات بیشتر بر روی لینک نحوه سفارش غیر حضوری کلیک کنید.

دستگاه‌های فلزیاب چندفرکانسه به طور کلی قابلیت تشخیص بالاتری در عمق‌های بیشتر نسبت طلایاب به دستگاه‌های فلزیاب تک فرکانسه دارند.

در صورتی که دستگاه مورد نظر شما موجود نباشد، باید آن دستگاه را سفارش بدهید تا ما آن را در مدت یک هفته برای شما موجود کنیم.

بخش های مختلف دستگاه فلزیاب نخست باید دانست که چون از این دستگاه عمدتا برای پیدا کردن وسایل قدیمی و با ارزش استفاده می‌ شود به آن دستگاه گنج یاب یا طلایاب نیز گفته می شود.

شهریری مجموعه باستانی بی‌نظیری است که نمونه آن در هیچ جای دنیا وجود ندارد

Report this wiki page