پیچ و مهره قفسه

Wiki Article

پیچ شانه‌ای نوعی از پیچ‌های تقویت شده است. این پیچ برای مکان‌هایی که بارهای برشی و خمشی زیادی بر پیچ وارد می‌شوند مناسب است.

این نوع پیچ‌ها عمدتاً برای اتصال سرویس خواب در زیر کار استفاده می‌شوند، زیرا این پیچ‌ها برای اتصال در محیط‌های باز و مستعد به برخورد با اشیاء مختلف استفاده می‌شوند.

از این نوع پیچ ها در قسمت پلاستیکى رول پلاک زیاد استفاده مى شود.

انتخاب جنس مناسب بر اساس محیط و شرایط استفاده از مهره بسیار اهمیت دارد.

فروش عمده به صورت اینترنتی از جذابترین امکاناتی است که فروشگاه اینترنتی پیچ استور برای شما فراهم آورده است. این یعنی در هر کسب و کاری که باشید اگر نیاز به خرید انواع قطعات به صورت عمده داشته باشید می توانید چند کلیک کرده و قیمت عمده را دریافت نمایید.

در انتهای پیچ‌های چشمی یک حلقه وجود دارد که برای اتصال یک طناب، نوار یا زنجیر می‌توان از آنها استفاده کرد. این پیچ‌ها گاهی با مهره و گاهی بدون مهره استفاده می‌شوند.

این نوع پیچ‌ها، همانند پیچ‌های چهارسو، می‌توانند گشتاور زیادی را تحمل کنند و به دلیل شکل خاص درایو، امکان انتقال گشتاور بیشتری را فراهم می‌کنند. به علاوه، استفاده از شیار درایو به صورت ستاره باعث کاهش خطر لغزش درایور و افزایش کارایی و دقت در استفاده می‌شود.

این نکات مهم به شما کمک می‌کنند تا به راحتی نوع پیچ را تشخیص دهید و از آن به درستی استفاده کنید.

تنها قسمتی از پیچ که بیرون قطعه باقی می‌ماند، محلی است که می‌خواهیم پیچ گوشتی را داخل پیچ بگذاریم تا بتوانیم به راحتی آنها را باز و بسته کنیم.

نوع عملیات حرارتی: پیچ و مهره ها ممکن است تحت عملیات حرارتی قرار گیرند تا مقاومت آنها افزایش یابد.

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

پیچ آلن به دلیل داشتن یک فرو رفتگى در سر خود آچار مخصوص به خود را دارد. در شکل زیر نمونه اى از این نوع پیچ را مشاهده مى کنید.

۲۹ خرداد ۱۴۰۳ معرفی انواع قیچی ورق بر و بررسی جامع کاربرد آنها

پیچ آسانسوری برای اتصال سطوح نرم و پیچ و مهره ام دی اف پلاستیکی استفاده می‌شود. این پیچ‌ها دارای سری با قطر بزرگ و گردن باریک به شکل چهارگوش هستند.

Report this wiki page