بهترین اپلیکیشن مشاورین املاک

Wiki Article

نمونه این دسته از تعهدات عرفی ، پرداخت هزینه‌های اداری از قبیل اخذ پایان کار و جرائم مربوط به شهرداری و همچنین پرداخت هزینه‌های ساختمانی اعم از هزینه‌های خاک برداری، تهیه نقشه و خرید مصالح و همچنین پرداخت مبلغی از سوی مجری به مالک بابت اجاره بها در ایام ساخت است.

همه چیز درباره کد رهگیری دریافت کد رهگیری به طرفین قرارداد اطمینان می‌دهد که معامله‌شان معتبر است و مشکلی ندارد.

در این مقاله در رابطه با هر بند توضیحات مفصلی داده شده تا آموزش کاملی باشه از نحوه نوشتن قرارداد مشارکت در ساخت، اما این موضوع بدیهیه و بارها از طرف ما تکرار شده که برای تنظیم یک قرارداد مشارکت در ساخت باید با تجربه زیادی با موضوع برخورد کرد و حتما از یک متخصص در این زمینه استفاده کرد.

چنانچه طرف اول خواهان مصالح غیر از مصالح مندرج در لیست نازک‌کاری در این قرارداد برای واحد خود باشند با احتساب مابه‌التفاوت در زمان کار قابل انجام می­ باشد.

سازنده مکلف به تهیه دفترچه مشخصات فنی ساختمان برای هر واحد شامل نقشه‌های تأسیساتی همراه با مستندات و تائیدیه­‌ها عکس­ها و جزئیات اجرایی پروژه می‌­باشد.

ارزش ملک تحت احداث با کل هزینه‌های ساخت‌وساز و …. به انضمام مبلغ بلاعوض ذکرشده در ماده ۳ در تاریخ عقد قرارداد حاضر محاسبه و با یکدیگر پایاپای تلقی گردیده.

به جز نام مهندس داود کامرانی مقصود هر فرد معتمد دیگری استعلام سند تک برگ را نیز می‌توانید به عنوان داور مشخص کنید.

بنابراین انعقاد قرارداد مشارکت در ساخت و مدیریت حقوقی آن تا خاتمه پروژه از اهمیت ویژه ای برخوردار است. هرگونه اشتباه در این مسیر می‌تواند باعث بروز خسارات کلان و غیرقابل جبران شود.

سازنده اقرار به توانایی مالی و اطلاعات فنی و قانونی لازم جهت انجام پروژه را دارد.

این مدت زمان و مهلت می‌تواند بسته به توافق طرفیت تغییر کند.

نکته دیگری که باید به آن توجه داشته باشید این است که هرگز پس از امضای قرارداد وکالت غیرضروری به سازنده ندهید.

مورد مشارکت در ساخت به همراه کلیه اسناد مربوطه به آن را به رؤیت کامل سازنده رسیده است و از کم و کیف آن اطلاع کامل کسب نموده است با امضاء این قرارداد اقرار به آن دارد.

. ریال معادل ……………………. تومان به‌صورت بلاعوض پرداخت نماید، که به شرح ذیل پرداخت می­ گردد:

تضمینی از مالک مینماید که مالک به تعهد خود جهت انتقال سند پایبند باشد.

Report this wiki page